Farazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ödeme alt limitini 3 TL yapsak olur mu ? 5 TL zor birikir çünkü
Uygundur Hocam 3TLde yapabilirim.



sosyaladres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu otomatiğe dökmediğiniz sürece işe yaramaz konuşmayı kaçıran olacak, ilgilenmeyen olacak yapıp yapmayanı anlamak dert olur. Ama eğerki otomatik bir sistem yaparsan sana binlerce insan bulabilirim
Biraz Birikim yaptıktan sonra Uygulama ve Web site kurabilirim.