mbosoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynı gerekçeyle kapanmıştı size iletilen mailde itiraz formuyla ilgili bir bağlantı olmalı. Onu dolduruyorsunuz, epey bir zaman sonra cevap geliyor. Değişen birşey olmuyor. Umarım sizinkin de farklı olur.
İnşAllah hocam. Bizim günahımız nedir acaba onu merak ediyorum ? Sosyal medya neden yasak olur ki