Merhaba, Bir adsens hesabımız geçersiz trafiğk nedeni ile kapatılmış bunu nasıl açtırabılırız ıtıraz formunu bulamadım bir türlü.

Birde yeni hesap açacak olsak ne yapmalıyız mağlum aynı pc den gırersek sorun cıkar muhtemelen ?