Bossbeyhakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım teşekkür ederim. Belge hakkındada kendi güvenliğim içinmiş alıcının bankaya yaptığı herhangi bir itiraz durumunda gerekli olabilirmiş
Orası öyle olabilir ben bugüne kadar belgeli bir işlem yapmadım zaten müşterilerimin kredi kartından çekim yaptıktan sonra haftada bir ödemelerimi alıyorum yüzyüze %3 - 20.000'e kadar normal çekimlerde %4 komisyon alıyor.

siz eğer kendinizi güvene almak istiyorsanız bu şekilde işlem yapabilirsiniz.


recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışından ödeme alırken müşteriden belge evrak falan istiyor mu peki?
Bildiğim kadarıyla istemiyor.kredi kartı ile 3d ödemeyi gerçekleştirdikten sonra haftanın çarşamba günleri ödemenizi alırsınız.