songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son derece memnunum , herkese de tavsiye ederim.

Cep telefonlarındaki gibi bir el yazısı ile beyan alıp ödemeyi o şekilde alabilirsiniz diye düşünüyorum.

Ek olarak @weepay; var incelenebilir fakat ben @Paymes;ten çok memnunum bir de haftada bir değil bir sonraki iş günü ödeme yapsa efsane olur.
Bende r10'da denk geldim pek sorun yaşayan yok sanırım herkes memnun gibi. Ödemeler bir sonraki iş günü olsa harika olur 😊 cevap için teşekkür ederim