ilosoftMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paym.es'i müşterilerimin çekimlerini yaparken kullanıyorum.güvenilir bir sistem ve haftanın çarşamba günleri ödemeleri hesaba gönderiyor.bugüne kadar bir sıkıntı yaşamadım.yüzyüze satışlarda da belge sunmadım düne kadar da yüzyüze çekim yaptım.
Anladım teşekkür ederim. Belge hakkındada kendi güvenliğim içinmiş alıcının bankaya yaptığı herhangi bir itiraz durumunda gerekli olabilirmiş