Ben bir önceki reklamın bildirimini "tümünü görüldü say"a tıklayarak kaldırmıştım ama sonuncuda olmadı. Forum genel olarak çok yavaştı (en azından benim için) acaba o yüzden mi işlemedi yoksa bunu kaldırdılar mı?