Ayın 1 i hesap kesim tarihi ise hesap kesimi gün içerisinde yapılır. Finansbankta kullanmakta olduğum bir kartımın hesap kesimi 28 i fakat genelde 1 gün sonra mail atıyorlar.
Hesap kesim tarihinin ertesi günü ödeme yapın diye mesaj atarlar zaten.
evet 1 gün sonra haber veriyorlar ama bende harcamalaraım borç vs hiçbirşey gözükmüyor