etiraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıkçası başlığa okuyunca "ne forumu arkadaş artık yaaavv" diye girdim okur okumaz açılsa da üye olsam dedim hocam
Pek çok startapp girişimlerinde bulundum. Büteçesizlikten kendimizi anlatacak kimseyi bulamamaktan yakındık hep. Destek olmaya hazırım ve ortaklık düşünürseniz de görüşebiliriz hocam. büyük olmasa da bir bütçe ayırabilirim.
Çok teşekkür ederim, bir arkadaşımla beraber gireceğim.
Maddi olarak değil fakat maneviyat olarak destek ihtiyacımız olabilir Görüşleriniz için tekrar teşekkürler.

misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kategori üzerinde aktif forum var mı peki? Rakip yoksa girilebilir.
Yok hocam, nasipse bu gece temelleri atıyorum.