açıkçası başlığa okuyunca "ne forumu arkadaş artık yaaavv" diye girdim okur okumaz açılsa da üye olsam dedim hocam
Pek çok startapp girişimlerinde bulundum. Büteçesizlikten kendimizi anlatacak kimseyi bulamamaktan yakındık hep. Destek olmaya hazırım ve ortaklık düşünürseniz de görüşebiliriz hocam. büyük olmasa da bir bütçe ayırabilirim.