arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki hocam baskıyı siz niye yapmadınız. ? hani tamamiyle uzak olduğum bir alan ama,
Baskı makinaları bana göre çok pahalı. Öğrenciyim