Tasarımla uğraşıyorum, 2 ay önce tasarımlar yapıp sosyal medyada tişört satmak istedim. Şehrimde ve Türkiye'de bir çok baskıcıyla görüştüm konuştum. Çok yüksek fiyatlar çıkarttılar. Ben denedim, başaramadım, kazanamadım. Baskıcılar iyi kazanıyorlar mı diye sorarsan.. Bence dolar yükseldi masraflar arttı diyorlar ama eskisinden daha çok kazanıyorlar...
peki hocam baskıyı siz niye yapmadınız. ? hani tamamiyle uzak olduğum bir alan ama,