Arkadaşlar malum web işleri bitme noktasına geldi, forumdada iş hacmi çok azaldı. Diyorum ki tişört baskı işimi yapsam?
daha önce yapan varmı? kazanç durumu nedir? nelere dikkat edilmeli?