Ben de 3 aydır aile üyeliğini kullanıyorum çok memnunum. Özellikle reklamsız, arka planda çalışması ve telefon destekliyorsa popup çerçevede hem izleyip hem de diğer uygulamalara da göz atabiliyorum. Çok bekletti bizi ama şimdi harika oldu 🙂