Selamlar,
Biraz bakındım ancak bir konu bulamadım bunun hakkında. Vardı da gözümden kaçtıysa affola.
Çok değerli bir grafik tasarımcı arkadaşıma davetiye yollamak istedim ancak;
Şuan gönderecek hiçbir davetiyeniz kalmadı.
Uyarısı alıyorum. Davetiye neye göre geliyor acaba?
Ekleme: Daha kimseye yollamadım.
Yeni Davetiye sistemi hakkında Resmi bilgi
https://www.r10.net/forumda/2128280-...n-degisti.html