Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapan cıkmaz diye düşünüyorum ama belki de yanılıyorumdur tanesi 3 tl den sipariş almak işin en sacma kısmı zaten cok yakınınsa hiç para almazsın olur biter. bu pinterest site kurdurma olayına da bi taban fiyat getirilmesi lazım diye düşünüyorum
Serbest piyasa isterse 1 liradan kurulur. Saçma veya değil bu benim bileceğim iş. Ben bütçeyi detayı verdim yapıcak ihtiyacı olan yazar yapar alır ödemesini.