yapan cıkmaz diye düşünüyorum ama belki de yanılıyorumdur tanesi 3 tl den sipariş almak işin en sacma kısmı zaten cok yakınınsa hiç para almazsın olur biter. bu pinterest site kurdurma olayına da bi taban fiyat getirilmesi lazım diye düşünüyorum