kovboy60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tane 3 liraya düştü mü hocam ya.
Banada böyle geldi değer verdiğim bir abim olunca kıramadım. Yoksa piyasasını bende biliyorum. Fakat elimden gelen bişi yok. Geliş fiyatından veriyorum.