Bu konu dünde açıldı firmayla ilgili tecrübeleri mi belirtmiştim. Tavsiye edilecek bir firma değil malesef.

Üyelikten önce parayı çekiyor üyeliğiniz onaylanana kadar domaini kaydetmiyor üyeliğinizin onayı için belge istiyorlar onay süreci aynı gün gerçekleşmiyor. Belge ve kimlik göndermenize rağmen üyeliğin onaylanmama durumu var böyle saçmalık olur mu diye vazgeçiyorsunuz bu kez de paranın iadesini bekliyorsunuz.

Kısacası saçma sapan bir işleyişi var firmanın. Bu anlattıklarım bir kaç ay önceki tecrübeme dayalı eğer sistem değişmişse sizde sağlıklı bir şekilde kayıt yapıp burada tavsiyede bulunuyorsanız bilemem.