Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@flyingatm; Merhaba elimde davetiye mevcut, davet etmeyi düşündüğüm şuan kimse olmadığı için ve foruma yeni üreticlerinin katılmasına destek olmak adına arkadaşınıza davet gönderebilirim
PM atıyorum hocam. Çok teşekkürler.