Kuzenimi 6 ay gümrük şirketinde çalıştırıp sigorta yapmadılar sürekli gecistirdiler daha sonra işten çıkarttılar. Şirkete dava açsa kazanma ihtimali varmıdır?
Delil olarak çoğu evraklarda imzası bulunmaktadır.
Yapmanız gereken işten çıktıktan sonra değil 2 aydan sonra şikayet etmenizve şikayet ettikten sonra işi bırakmadan devam etmeniz gerekliydi daha sonra oraya gelecek araştırmacı ekip afedersin ama bi taraflarından kan alacaktı cezası ağır