Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baştan beri sigortasız çalıştırıyorlar diye dava açmıyorsunuz da adamı işten çıkartınca mı hemen dava açayım diyorsunuz ? bulunduğunuz duruma değil size acıyorum...
Bende durumu yeni öğrendim hocam. Sigorta yapacaz diye geçiştirmişler. Sonrada yapmayıp işten çıkartmışlar.