Selamlar,

Biraz bakındım ancak bir konu bulamadım bunun hakkında. Vardı da gözümden kaçtıysa affola.

Çok değerli bir grafik tasarımcı arkadaşıma davetiye yollamak istedim ancak;
Şuan gönderecek hiçbir davetiyeniz kalmadı.
Uyarısı alıyorum. Davetiye neye göre geliyor acaba?

Ekleme: Daha kimseye yollamadım.