Hep merak etmişimdir.
Madem tutturuyorsunuz neden kendiniz oynamıyorsunuz?
şöyle söyleyeyim benim tutturduğum kuponlar çoğunlukla 3 4 oran oluyor çok kazanmak için çok basmak lazım ben instagramda maç sonu ödemeli olarak veriyorum mesela 200 kişiye verdiğim zaman 100 kişi paramı atmıyor diğer 100 kişi 50 tl olarak atıyor 5000 tl para yapıyor ben gidip 1000 lira basıp 4 bin lira alacağıma hiç basmadan 3 4 bin lira kazanıyorum bu arada her seferinde tutacak diye birşey yoktur