Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşırıya kaçma, sorun yaşarsın.

R10+'ya gerek yok, üstü kalsın 😑
Hocam peki türkiyede hizmet veren bir site ile yabancı site arasında ufak bir da,pa farkı var. Türkiye lokasyonlu olan birazcık daha düşük değerlere sahip. Hangisinden almak daha mantıklı olur.