Keşke bir karar vermiş olsaydı başlığı açan arkadaş.
PKK'ya mı sövmüş yoksa PKK lı sandığı birine mi ?
Ha her ikisini de tasvip etmiyorum , yani PKK dan tiksinirim Pkk'ı destekleyenlerden de bir o kadar.
ama başlık doğru açılmamış, sadece nefret oluşturmak için yapılmış gibi geliyor bana.
Ekşi de bir sürü yazı okumuşluğum var, herkes fikrini söylemek konusunda serbesttir.
cezasını çeker çekmez orası kanunun bileceği şey benim degil.
Lakin herkesin "Sizin gibi düşünmesini" bekleyemezsiniz.