Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizde #oswl-demo olarak geçiyor. O şekilde değiştirmeniz gerek baştaki kodu. Onun dışında owl versiyonunuz eski olabilir.
ben iki tane owl kullandım çakışmaması için o şekilde yaptım