Ne güzel memleket.
Herkes hakim herkes savcı ama başkasına.
Herkes birini hain, terörist, suçlu vs ilan etme hakkını kendinde buluyor.

Eksi sözlükte gerçekten çok malca yorumlar, saçma sapan mantık yürütmeler vs var ama düşünceyi ifâde ( hakaret değil dikkat) anlamında şimdilik en iyisi.