Tilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dediginiz gibi olmadi. 15 ekime kadar cikamazsin oyle bisey yok deniliyor. Yarin ise cagiriyorlar. Varmi bilginiz, yapabilecegim bisey?
Ellerinin altında olan internetten arastirabilirler, ispat etmek zorunda olan kendileri. Siz dilekçenizi yazıp 3 ay öncesine kadar çıkabilirsiniz. Dilekçenizi almıyorlarsa noterden ihtar çekerek istifanizi iletin konuyu kapatın gitsin.

Nasıl bir iş yeri bunlar kanun benim dercesine fevri hareketler