Yillardir okurum. 7 yildir yazarim. Allah'a kufur edilen bir baslik gormedim. It surulerine de kufur edeni cok gordum. Bence farkli bir sebep yatiyor olabilir banlanmanizda.
Bu kopekleri destekleyen yok mu? Var elbette her yerde oldugu gibi.
Kullanim sekkini degistirmek gerek. Sabahtan aksama kadar kufur yazanlar var. Amaclari ne anlamis degilim.