1999 Depremi 7.5 şiddetinde olmuştu fakat hissedilen 8 'in üstündeydi ve deprem çok uzun sürmüştü. Öncü depremin ardından birçok artçı deprem meydana gelmişti. Daha sonra da bir çok deprem meydana geldi. Haliyle 1999 depremini yaşamış olan tüm binalar bana göre risklidir. (İnşaatın içindeyiz.) Riskli olmasının sebebi sadece binaların 99 depremini yaşamaları değil. Deprem yönetmeliği yoktu. 99 depreminden sonra deprem yönetmeliği çıkartıldı ve binaların depreme en dayanıklı şekilde yapılması sağlandı. Emin olun ki 99 depreminden önce yapılan yapıların çoğunun kumu bile deniz kumu. Size şiddetle tavsiyem kısa sürede 99 ve öncesinde inşa edilmiş dairenizden kurtulup deprem yönetmeliğine göre yapılmış bir binaya taşınmanız.