burak_owski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar malumunuz sıkıntılı günler geçiriyoruz. Sizlere sorum şu; Oturduğum bina 99 yılında yapılmış ve 99 depremini görmüş. O zaman hasar almadığı söyleniyor. Ama şimdi aradan 20 yıl geçti bina eskidi ve o depremin üstüne 2. büyük bir depremde yıkılma ihtimali fazla mıdır?
töbe de kardeşim aynı şekil bizim binada 99 filan yapırdı 17 ağustos tepremi gördu rabbim bize ailemızın ve dostlarımızın acisi yaşatmasin iyi düşun iyi olsun