Arkadaşlar malumunuz sıkıntılı günler geçiriyoruz. Sizlere sorum şu; Oturduğum bina 99 yılında yapılmış ve 99 depremini görmüş. O zaman hasar almadığı söyleniyor. Ama şimdi aradan 20 yıl geçti bina eskidi ve o depremin üstüne 2. büyük bir depremde yıkılma ihtimali fazla mıdır?