Hocam tamam da insan yazar domaini beğenmedim. Ya da site içeriği bana uygun değil diye siteyi geçtim hesap falan satınca da böyle.
Hocam ya 1 olur 2 olur ama herkes mi aynı şeyi yapar cidden konuya yorum yapanlara bile PM iletmek istemiyorum artık o derece bıktım artık
Demek ki sende onlardansın bak konuyu iyice oku ne yazmışım ben; diyorum ki almayacaksa ALMİCAM yazsın bizde ooo bir müşteri var diyerek saatlerce beklemeyelim anlamında ben sadece siteyi örnek gösterdim ama onun dışında her şey böyle ...
İnsanları sorgusuz sualsiz yargılamak kadar yanlış birşey yoktur bu hayatta sen de onlardansın ne demek? Yorum yapmak illaki onlardan olmayı mı gerektirir? Bir kere bile bu tarz bir durum yaşamadım site alış talebinde bulunmadım alici bilgi edinmek için PM atabilir almaktan da vazgeçebilir bu en doğal hakkıdır kullanıcıların eğer ki uğraşmak istemiyorsan konuya yaz geç