Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir konuya değindiniz, ancak sırf domain beklediği güzellikte çıkmadıysa bile adam almaktan vazgeçmiş olabilir bunuda düşünmek lazım.
Hocam tamam da insan yazar domaini beğenmedim. Ya da site içeriği bana uygun değil diye siteyi geçtim hesap falan satınca da böyle.

ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardesim sakin ol. Olur boyle ticaret bu cevap yazmayabilirler sinirlenme skma canini. Sinirlenmene degmicek seyler bunlar. Seni anliyorum.
Hocam ya 1 olur 2 olur ama herkes mi aynı şeyi yapar cidden konuya yorum yapanlara bile PM iletmek istemiyorum artık o derece bıktım artık



Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM Attığın her durumda satış yapacaksın diye bir kaide var mı? Siteyi beğenmemiştir projeden vazgeçmiştir domaini beğenmemiştir bu ve benzeri çeşitli sebepler olabilir zaman çalmakla ne alakası var madem pm ile uğraşmak istemiyorsun tüm detayları konuya yaz uğraşma kime ahkam kesiyorsun?
Demek ki sende onlardansın bak konuyu iyice oku ne yazmışım ben; diyorum ki almayacaksa ALMİCAM yazsın bizde ooo bir müşteri var diyerek saatlerce beklemeyelim anlamında ben sadece siteyi örnek gösterdim ama onun dışında her şey böyle ...