Ben her gördüğüm pkk başlığına ağız dolusu küfür bırakıyorum ama banlanmadım. Terör sevicilere de usulüne uygun nick altı girerseniz sıkıntı yok. Küfrün yakında başka bir şey vardı büyük ihtimal ya da sizin mesajınıza aşırı şikayet gelmiş. Nickinizi özelden atar mısınız?