oldum olası sevmemişimdir ekşiyi, google da birşeyler ararken çıktığında bile son çare olmadıkça girmiyordum PKK ile ilgili durumlarını bilmememe rağmen ama bilmeden de olsa doğru bir tutum sergilemişim