MeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru

Ancak işten tazminatı izi alıp çıkmak için sülüs beklemek zorunda değilsiniz. Şuan itibari ile muvazzaf askerlik görevi sebebiyle bıraktığınız belirtir dilekçenizi yazıp ayrılabilir, sülüs çıktığında ise sulusu ik iletip tazminatınizin yatmasını talep edebilirsiniz
Hocam dediginiz gibi olmadi. 15 ekime kadar cikamazsin oyle bisey yok deniliyor. Yarin ise cagiriyorlar. Varmi bilginiz, yapabilecegim bisey?