Bende iki adet lenovo var . Bir tanesi flex i3 olan dokunmatik ekran onda ssd var birde i7 olanı var. İnan i3 olan i7den daha hızlı açılıyor. SSD olayı çok hızlılaştırıyor. Ben genelde işim bitince uyku moduna alıp devam ediyorum. Her zaman açıp kapatmak sorun olur inanın