Birebir aynı cihazı satın aldık 1 ay önce hatta bu cihazın yavaşlığıyla ilgili bir konumda mevcut forumda. Garantiye yolladım ama bir şey yok diyip geri yollamışlar. Bu arada yavaşlık sorununun yanında bir de ekranın orta kısımndan üst kısmına kadar uzanan bir beyaz çizgi var. Onu nasıl sorun olarak görmediler anlamıyorum...