Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben orada Yedek Subay olarak görev yaptım. Kafana takılan bir soru olursa sorabilirsin.
Bende buraya düştüm 3 Ekim’de askerim. Biraz tecrübenizi anlatır mısınız?
Bir de İzmir Otogardan nasıl giderim?