Konu
Askerlik yerim belli oldu düşünceleriniz
26-09-2019, 18:47:12
#12
fatihodaci
Gltekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben orada Yedek Subay olarak görev yaptım. Kafana takılan bir soru olursa sorabilirsin.
Bende buraya düştüm 3 Ekimde askerim. Biraz tecrübenizi anlatır mısınız?
Bir de İzmir Otogardan nasıl giderim?