İzin verdiğiniz bir dosya olabilir mi? Ya da sizin dışınızda verilen full izin. Log dosyası şişiyor ise orada muhakkak hata detayıda vardır. Bir dizine veya dosyaya dışarıdan yazma durumu olduguğunu düşünüyorum.