Mfile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dükkanda ptt ile çalışıyoruz cumartesi akşam 5 gibi aldıklarıda oluyor yetiştiriyorlar ama arkadaşların dediği gibi pttnin direk ana dağıtım merkezi araç ile topluyor zaten şubeler kapalı.
Öğleden önce açık mı şubesi hocam ?