Gmail'in vasiyet özelliği bulunuyor. Bu sistem de hoş ancak gmail'in oluşturduğu sistemin daha aşırı bir özelliği var diyebilirim.

Mail adresinize birisi bir mail gönderirse eğer otomatik yanıt verebiliyorsunuz.
Mail adresinizde bulunan bazı bölümlere başka mail adresinin erişebilmesini sağlayabiliyorsunuz.( google fotoğraflar gibi)