GVA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi inceledim zorunlu bi 60 günüm varmış gibi hissettiriyor, 60 gün girmezsem kendime mail atıp öldüğümü bildireceğim. Teşekkür ederim
ama gerçekten güzel sistem olmuş