Forumda pek az kisi Auftrag nedir Auftragbestätigung ne kadar baglayicidir bilecektir.
Bu sebeple cok az kisi yorum yapip fikir verebilir.
Öncelikle eger faks cekiyorsaniz faks mahkemelerde delil olarak kullanilamaz.
Basit bir sayfalik itiraz ile böyle bir Auftrag vermediginizi bildirir ve ödeme yükümlülügünden kurtulursunuz.
Ayrica bu cok eski ve taninmis bir yöntemdir.
Bir firma kurarsaniz IHK(Ticaret Odasi) kayidi icin bir form gönderilecegi söylenir, o ödemenin yapilmasi gerekir.
Sonra bu tür firmalardan form yagmuru baslar.
Dikkatli okumayan veya Almancaya hakim olmayan kisiler ne gelirse öder.
Tabi cogunlugu Ticaret Odasi kayit formuna benzer Rehber sitesi kayit ücreti gibi "yasal dolandiricilik" icerir.
Bi sekilde bu sahtekarlik isleri telefonda da yapilabiliyor.
Avrupa'da sadece yazili, imzali sözlesmeler disinda sözlü olarak onaylamak bile baglayici oldugundan özellikle de dile hakim olmayan kisileri tuzaga düsürüp bir sürü haksiz para talep ediyorlar.
Bir arkadasim ingiltereye yerlesip dil ögrenmeye basladiginda kendisine telefonlar geliyor.
Ne sorarlarsa sorsun No diyor.
No/Nein sizi her tür sahtekarliktan kurtarir.
Edit:
Mesaji yazdiktan sonra firma nerede diye bakmak istedim.
Hic sasirmadim, Izmir'den bir firma bu yöntemi kullaniyor.
Konu hakkindaki ayrintilari suradan okuyabilirsiniz.
https://www.anruf-info.de/00902323692904