Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
suç bende de var tabi insanlara güvenip imza atıyorsun güzel sözlerine kanıyorsun bu ülkede imza atmak her zaman bir olay on kere düşünmek lazım boşluğuma geldi işte başka yok dedim falan konuşalım biraz tarzı kandırıyorlar katalogu gösteriyorlar ne tarz kitap seversiniz gibi konuşuyor. seçtiğin gibi getiriyor kitabı. dediğim gibi benim gibi onlarcası var bir kaçına ulaştım konuştuk falan ama bazıları geri almış sanırım tüketici hakları sayesinde. onun haricinde anlamayan uğraşmayanlar hep ödeme yapmış.
tüketici hakem heyetine giderek şikayet et direk vakit kaybetme