drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
24 saat açık kalacak bir cihazdan bahsediyoruz ve benim yorumum ev kullanıcıları için sanayiciyi çiftçiyi karıştırmıyorum. Sanayiyle alakalı fikrim yok olsa belirtirdim. Ayrıca bu cihazlar yüksek ses çıkarttığı için bütün gerekli bilgileri belirtmeniz gerekiyor. Evde yapacaksanız, Alt yapınızıda değiştirmeniz gerekiyor. Yani bu işe girecekler araştırmadan girmesin. Buda ev kullanıcıları için elektrik dağıtıcımın 4 makine için çıkarmış olduğu fatura bilgisidir. Tüketim miktarları https://www.asicminervalue.com/miner...iner-s9-13-5th bu siteden referans alınarak girilmiştir.

ben amacını anlamadım sende yazdıklarımı anlamamışsın biraz daha ileri gidersen milleti tokatlıyor diceksin yaptıgın etik deil 2 satır ilan açmamışım iyi oku yada konumdan uzaklaş rica ediyorum