@salih841; hocam hayırlı olsun polis tanıdık olması işimize yarar ben amasyadayım ilçesinde oturuyorum ama çok sık ile gidip geliyorum zaten 15 dk arası. Bir ihtiyacın olursa bana ulaş lütfen.