Devlet bu iş için şirket olun, yoksa ceza keserim diyor (!) Google'dan alamadığı vergiyi 3 kuruş kazanan site sahiplerinden istiyor,
Google bir güncellemeyle; 300 kelime yazıp 200 kelimesini ilk sayfadaki siteden ÇALAN news'li siteyi öne atıyor.
Şimdi devletle mi mücadele edelim, seoyla mı uğraşalım, düşmemiz için gün sayan ve binlerce hit yollayan rakip hayvan*larla mı, yoksa çoğunluğu hırsızlık yapan ilk sayfada yer alan sitelerin içeriklerini çalarak öne çıkan news siteleriyle mi?
Ha bir de spam adwors reklamı çıkan dolan*dırıcılar var, bunlar da cabası.
Dürüst çalışan herkese Allah yardım etsin, zor bir süreç bizleri bekliyor.